Pozývame Vás na klubový večer, ktorý je venovaný téme Service Design z biznis pohľadu.
Dátum a čas: 26.11.2019, 16:00 – 19:00
Miesto: V priestoroch zasadačky – Slovenská sporiteľňa, a.s., Tomášikova 48, 832 37 Bratislava
Tvoriť nové produkty a služby tak, aby odrážali skutočné potreby vašich zákazníkov je výzva, s ktorou sa stretajú kreatívci a vývojári nielen v IT ale aj mimo neho. Príďte sa vypočuť prípadové štúdie pozitívneho service designu z biznis pohľadu.
Agenda:
- Otvorenie – Pavol Holbík, Omnicom
- „Zdravý rozum je najlepší dizajnér procesov“ – Peter Trévai / Podpora digitálnych služieb, Jana Ujlakyová / Digitálny predaj / SLSP, a.s.
- Ako dizajnovať klientské procesy v banke tak, aby boli jednoduché a zrozumiteľné („… a pochopila ich aj moja mamka, keď jej ich ukážem“).
- Service Design: Ako na lepšie služby? – Slavo Tuleya, Adam Brocka, kiuub.com
- Oboznámite sa s nástrojmi service designu, ukážeme si ako využívať metódy výskumu pre lepšie pochopenie potrieb vašich zákazníkov, testovať hypotézy ešte pred spustením nových produktov alebo služieb či navrhovať ideálnu zákaznícku cestu a na prípadových štúdiách si ukážeme, čo v praxi funguje najlepšie.
- Panelová diskusia prezentujúcich